2018. január 28., vasárnap

Obama alelnöke Joe Biden elszólta magát hogyan avatkoztak be Ukrajnában 1 milliárd $ fejében és távolították el az államügyészt - Korrupció a legfelsőbb szinteken




Ha bárkinek kétsége lett volna afelől, hogy az USA számtalan alkalmmal beavatkozott az ukrán Majdanon a forradalomban, majd később a belügyekbe is beleszólt, most Obama egykori alelnöke Joe Biden eloszlatta elszólásával az összes kételyt!
(Elkészítettem magyar felirattal. Sajnos az angol felirat is már rá volt égetve, így kicsit nehezebben látszik, de attól még világosan érthető. - SBG Buddha VilagHelyzete megj.)


"Odautaztam, azt hiszem már a 12. vagy 13. alkalommal Kijevbe és úgy volt, hogy bejelentem, hogy van egy másik 1 milliárd dolláros hitelgarancia is és kaptam egy ígéretet és kötelezettségvállalást Poroshenko és Jacenyuk részéről, miszerint lépéseket tesznek az államügyésszel szemben, de nem tették meg!

Szóval kiálltak egy sajtótájékoztatóra, ahol én azt mondtam nekik:

- Nem fogom odaadni..., mi nem fogjuk nekik adni a milliárd dollárt.

Ők azt mondták:
- Neked nincs felhatalmazásod erre! Nem te vagy az elnök!


Az elnök azt mondta... Hívják csak fel őt!

Én azt mondtam:
Megmondom neked, hogy nem fogjátok megkapni az egy milliárd dollárt!
Nem fogjátok megkapni az egy milliárdot és én most itthagylak benneteket - azt hiszem vagy 6 óra volt hátra.


Megmondtam nekik:
6 óra múlva elmegyünk és ha az államügyész nincs kirúgva, eltávolítva akkor nem kapjátok meg a pénzt! Nos, a kurva anyját!


És kirúgták! És azonnal be is iktatták azt a valakit, aki már megbízható volt!"

(SBG Buddha - VilagHelyzete.com)
◢ BLOG: VilagHelyzete.com)
◢ Youtube-csatorna: VilagHelyzeteTV

◢ Legnagyobb FB-oldal: https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD
◢ Párhuzamosan futó FB-oldal (az előző törlése esetére) : https://www.facebook.com/VilagHelyzete
◢ FB-oldal 'vész' esetére: https://www.facebook.com/VilagHelyzeteBlog

◢ Azonnali Alternatív VilagHelyzete hírek: http://alternativhirek.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése